صفحاتی که خبرنامه در آنها نصب نشده:
نصب خبرنامه
نام صفحهمسیر صفحه
پخش مویرگی در رسانه /home/پخش-مویرگی-در-رسانه.aspx
محصولات - ماژول بازرگانی /home/فروشگاه-پخش-مویرگی.aspx
محصولات-ماژول صورت معاملات فصلی /home/نرم-افزار-گزارش-فصلی-مالیات-و-دارئی.aspx
مزایای نرم افزار کارا /home/مزایای-نرم-افزار-کارا.aspx
کاربرد نرم افزار پخش مویرگی /home/کاربرد-نرم-افزار-پخش-مویرگی.aspx
نقش استفاده از نرم افزار پخش مویرگی در صنعت پخش مدرن /home/نقش-استفاده-از-نرم-افزار-پخش-مویرگی-در-صنعت-پخش-مدرن.aspx
آموزش پحش مویرگی بخش اول /home/آموزش-پخش-مویرگی.aspx
رضایت نامه ها /aboutus/رضایت-نامه.aspx
آموزش پحش مویرگی بخش دوم /home/آموزش-پخش-مویرگی-دو.aspx
آموزش پحش مویرگی بخش سوم /home/آموزش-پخش-مویرگی-سه.aspx
آموزش پحش مویرگی بخش چهارم /home/آموزش-پخش-مویرگی-چهار.aspx
آموزش پحش مویرگی بخش پنجم /home/آموزش-پخش-مویرگی-پنج.aspx
آموزش پحش مویرگی بخش ششم /home/آموزش-پخش-مویرگی-شش.aspx
آموزش پحش مویرگی بخش هفتم /home/آموزش-پخش-مویرگی-هفت.aspx
آموزش پحش مویرگی بخش هشتم /home/آموزش-پحش-مویرگی-هشت.aspx
آموزش پحش مویرگی بخش نهم /home/آموزش-پحش-مویرگی-نه.aspx
آموزش پحش مویرگی بخش دهم /home/آموزش-پحش-مویرگی-ده.aspx
آموزش پحش مویرگی بخش یازدهم /home/آموزش-پحش-مویرگی-یازده.aspx
اطلاعات مشتریان /aboutus/customerdetail.aspx
زبان بدن در فروشندگی /Articles/زبان-بدن-در-فروشندگی.aspx
کمپین بازاریابی حسی در پخش مویرگی /Articles/کمپین-بازاریابی-حسی-در-پخش-مویرگی.aspx
قاتلین فروش در فرآیندهای پخش مویرگی /Articles/قاتلین-فروش-در-فرآیندهای-پخش-مویرگی.aspx
مزایای فناوری اطلاعات در توزیع مویرگی /Articles/it.aspx
تعریف توزیع و کانالهای توزیع در پخش مویرگی /Articles/ditribiotion.aspx
اصول بازاریابی /Articles/MarketingRoot.aspx
پخش مویرگی /Articles/distribution/lang/Fa.aspx
راه های تحقق مشتری مداری /Articles/راههای-تحقق-مشتری-مداری.aspx
چگونه به عنوان بازاریاب تلفنی با مشتری تماس برقرار کنیم؟ /Articles/چگونه-به-عنوان-بازاریاب-تلفنی-با-مشتری-تماس-برقرار-کنیم.aspx
اصول مذاکره /Articles/اصول-مذاکره.aspx
مدیریت قیمت /Articles/مدیریت-قیمت.aspx
نکاتی مفید برای مذاکره کنندگان /Articles/نکاتی-مفید-برای-مذاکره-کنندگان.aspx
استراتژی فروش /Articles/استراتژی-فروش.aspx
اصول مدیریت /Articles/اصول-مدیریت.aspx
توصیه هایی به مدیران /Articles/توصیه-به-مدیران.aspx
استراتژی بازاریابی /Articles/استراتژی-بازاریابی.aspx
استراتژی های قیمت گذاری /Articles/استراتژی-قیمت-گذاری.aspx
هوش تجاری در مدیریت /Articles/هوش-تجاری-در-مدیریت.aspx
تحقیقات بازار /Articles/تحقیقات-بازار.aspx
مدیریت برند /Articles/مدیریت-برند.aspx
جایگاه استراتژیک برند /Articles/جایگاه-استراتژیک-برند.aspx
استراتژی های رقابتی /Articles/استراتژی-های-رقابتی.aspx
استراتژی نام تجاری در فرا بازارها /Articles/استراتژی-نام-تجاری-در-فرا-بازارها.aspx
برقراری ارتباط با مشتری از طریق نام تجاری /Articles/برقراری-ارتباط-با-مشتری-از-طریق-نام-تجاری.aspx
راه های برقراری ارتباط موثر با مشتری /Articles/راه-های-برقراری-ارتباط-موثر-با-مشتری.aspx
عوامل موثر در قیمت گذاری /Articles/عوامل-موثر-در-قیمت-گذاری.aspx
همه قوانین فروش و بازاریابی /Articles/همه-قوانین-فروش-و-بازاریابی.aspx
چند قانون برای موفقیت در کار و زندگی /Articles/چند-قانون-برای-موفقیت-در-کار-و-زندگی.aspx
ترفند های شروع مذاکره، میانه مذاکره و خاتمه آن /Articles/ترفند-های-شروع-مذاکره،-میانه-مذاکره-و-خاتمه-آن.aspx
رئوس مطالب طرح کسب و کار /Articles/رئوس-مطالب-طرح-کسب-و-کار.aspx
سیر تکامل برخی از برند ها /Articles/سیر-تکامل-برخی-از-برند-ها.aspx
7اصل طلایی برای موفقیت در مذاکره /Articles/7اصل-طلایی-برای-موفقیت-در-مذاکره.aspx
چهار قدم برای متمایز شدن از رقیبان /Articles/چهار-قدم-برای-متمایز-شدن-از-رقیبان.aspx
تشکیل تیم کاری پیروزمندانه /Articles/تشکیل-تیم-کاری-پیروزمندانه.aspx
افزایش فروش در شرایط رکود و بازار دشوار /Articles/افزایش-فروش-در-شرایط-رکود-و-بازار-دشوار.aspx
تحولی نوین در پخش و بازاریابی /Articles/تحولی-نوین-در-پخش-و-بازاریابی.aspx
شیوه های عمومی قیمت گذاری /Articles/شیوه-های-عمومی-قیمت-گذاری.aspx
کاربرد مناسب نرم‌افزار،افزایش‌دهنده بهره‌وری کسب‌وکار /Articles/کاربرد-مناسب-نرم‌افزار،افزایش‌دهنده-بهره‌وری-کسب‌وکار.aspx
روش های نوین بازاریابی و فروش /Articles/روش-های-نوین-بازاریابی-و-فروش.aspx
اخلاق در تجارت /Articles/اخلاق-در-تجارت.aspx
مدیریت توزیع فیزیکی /Articles/مدیریت-توزیع-فیزیکی.aspx
شبکه های توزیع مویرگی در بازار ایران /Articles/شبکه-های-توزیع-مویرگی-در-بازار-ایران.aspx
دلیل ایجاد سیستم برای پخش /Articles/دلیل-ایجاد-سیستم-برای-پخش.aspx
حسابداری و مالی /Articles/page56.aspx
پخش مویرگی چیست /Articles/پخش-مویرگی-چیست.aspx
بررسی مزایا و ویژگی‌های نرم افزار پخش مویرگی /Articles/بررسی-مزایا-و-ویژگی-های-نرم-افزار-پخش-مویرگی.aspx
برخی فواید نرم افزار پخش مویرگی /Articles/برخی-فواید-نرم-افزار-پخش-مویرگی.aspx
عملیات سیستم نرم افزار پخش مویرگی /Articles/عملیات-سیستم-نرم-افزار-پخش-مویرگی.aspx
در مورد مهم ترین سرمایه های شرکت های پخش مویرگی /Articles/سرمایه-های-پخش-مویرگی.aspx
استفاده از پخش مویرگی در بازار رقابتی /Articles/پخش-مویرگی-بازار-رقابتی-.aspx
مدیریت عوامل موثر در اصول بازاریابی /Articles/عوامل-موثر-بازاریابی.aspx
تاثیر عوامل مهم در اصول مذاکره /Articles/عوامل-اصول-مذاکره.aspx
تاثیر شگفت انگیز اصول مدیریت قیمت بر بازار /Articles/مدیریت-قیمت-اصول.aspx
کانال های توزیع در صنعت پخش چگونه است؟ /Articles/کانال-توزیع-صنعت-پخش.aspx
پخش مویرگی چیست و چه کاربردی دارد ؟ /Articles/پخش-مویرگی-چیست-کاربرد-ان.aspx
اهمیت پخش مویرگی در صنعت پخش نرم افزار /Articles/نرم-افزار-صنعت-پخش.aspx
انواع پخش مویرگی در صنعت پخش نرم افزار /Articles/انواع-نرم-افزار-صنعت-پخش.aspx
ضرورت استفاده از نرم افزار پخش مویرگی /Articles/ضرورت-نرم-افزار-پخش-مویرگی.aspx
یک شرکت پخش خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد /Articles/شرکت-پخش-ویژگی.aspx
ابزارهای یک شرکت پخش چیست؟ /Articles/ابزار-های-شرکت-پخش.aspx
ارکان اصلی یک نرم افزار پخش مویرگی /Articles/ارکان-اصلی-نرم-افزار-پخش-مویرگی.aspx
معایب نرم افزار پخش مویرگی تحت ویندوز /Articles/معایب-نرم-افزار-پخش-ویندوزی.aspx
آشنایی با فرآیند و کانال ارزشمند فروش به نام پخش مویرگی /Articles/کانال-فروش-پخش-مویرگی.aspx
بهترین نرم افزار پخش مویرگی چیست؟ /Articles/بهترین-نرم-افزار-پخش.aspx
شرکت پخش مویرگی کالا چه می کند /Articles/شرکت-پخش-مویرگی-چه-میکند.aspx
آشنایی با نحوه انتخاب، ارزش، هزینه و شرایط بومی سازی کانال توزیع مویرگی /Articles/بومی-سازی-کانال-توزیع.aspx
آشنایی با صنعت پخش مویرگی /Articles/آشنایی-با-صنعت-پخش.aspx
نرم افزار پخش مویرگی ERP چیست؟ /Articles/پخش-مویرگی-ERP.aspx
تقسیم بندی شرکت پخش مویرگی /Articles/تقسیم-بندی-شرکت-پخش.aspx
معرفی کانال های توزیع مویرگی در عرضه کالا و تولیدات /Articles/کانال-توزیع-عرضه-کالا-تولیدات-.aspx
فواید صنعت پخش مویرگی /Articles/فواید-صنعت-پخش-مویرگی.aspx
آشنایی با پخش مویرگی و تاثیر آن بر فروش /Articles/پخش-مویرگی-و-تاثیر-آن-بر-فروش.aspx
تاثیر بانک اطلاعاتی بر میزان سود آوری در فروش مویرگی /Articles/تاثیر-بانک-اطلاعاتی-بر-فروش-مویرگی.aspx
تاثیر تکنولوژی بر صنعت پخش مویرگی /Articles/تاثیر-تکنولوژی-بر-پخش-مویرگی.aspx
چگونه در صنعت پخش هزینه های خود را کاهش دهیم؟ /Articles/کاهش-هزینه-صنعت-پخش.aspx
اهمیت نرم افزار موبایل در سیستم پخش مویرگی کارا /Articles/اهمیت-نرم-افزار-موبایل-در-پخش-مویرگی-کارا.aspx
پخش مویرگی چه مزایایی دارد؟ /Articles/پخش-مویرگی-چه-مزایایی-دارد.aspx
ابزار های یک شرکت پخش چیست؟ /Articles/ابزار-های-یک-شرکت-پخش.aspx
آشنایی با شرکت پخش /Articles/آشنایی-با-شرکت-پخش.aspx
آشنایی با پخش مویرگی مکانیزه /Articles/آشنایی-با-پخش-مویرگی-مکانیزه.aspx
شرکت پخش و جریان های موجود در شرکت پخش /Articles/جریان-های-موجود-در-شرکت-پخش.aspx
لجستیک معکوس چیست؟ /Articles/لجستیک-معکوس.aspx
اصول بازاریابی چیست /Articles/اصول-بازاریابی-چیست.aspx
تفکر سیستمی در عرصه بازاریابی چیست؟ /Articles/تفکر-سیستمی-در-عرصه-بازاریابی-چیست.aspx
اقیانوس آبی، اقیانوس قرمز /Articles/اقیانوس-آبی-اقیانوس-قرمز.aspx
استراتژی‌های نوآورانه در ارائه خدمات پس از فروش /Articles/page98استراتژی‌های_نوآورانه_در_ارائه_خدمات_پس_از_فروش.aspx
انواع بازاریابی کدامند؟ /Articles/انواع-بازاریابی-کدامند.aspx
نقش کار آفرینی در توسعه پایدار بازاریابی چیست؟ /Articles/pageنقش-کارآفرینی-در-توسعه-پایدار-بازاریابی-چیست.aspx
مدیریت نیروی انسانی چیست؟ /Articles/pageمدیریت-نیروی-انسانی-چیست.aspx
تحقیقات بازار چیست؟ /Articles/page/تحقیقات-بازار-چیست.aspx
بازارهای نوظهور و فرصت های سرمایه گذاری /Articles/بازارهای-نوظهور-و-فرصت-های-سرمایه-گذاری.aspx
BLACK FRIDAY یک پدیده خرید جهانی /Articles/BLACK-FRIDAY-یک-پدیده-خرید-جهانی.aspx
نرم افزار پخش مویرگی رایگان /Articles/نرم-افزار-پخش-مویرگی-رایگان.aspx
WMS چیست؟ تأثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد سیستم‌های مدیریت انبار /Articles/WMS-چیست.aspx
چطور سیستم‌ها و نرم‌افزارهای پخش مویرگی به اجرا درمی‌آیند؟ /Articles/راه-اندازی-سیستم-های-پخش-مویرگی.aspx
تحول در معاملات چگونگی شکل‌گیری بازاریابی ها و تأثیر آن بر کسب ‌وکارها /Articles/page108/تحول-در-معاملات-چگونگی-شکل‌گیری-بازاریابی-ها-و-تأثیر-آن-بر-کسب-وکارها.aspx
نقش بچ نامبر در تضمین کیفیت محصولات و ردیابی تولید /Articles/نقش-بچ-نامبر-در-تضمین-کیفیت-محصولات-و-ردیابی-تولید.aspx
تأثیر فناوری اطلاعات بر کارایی حسابداری مدیریت /Articles/تأثیر-فناوری-اطلاعات-بر-کارایی-حسابداری-مدیریت.aspx
نقش فناوری های ابری در بهبود عملکرد انبارداری و توزیع کالا /Articles/نقش-فناوری-های-ابری-در-بهبود-عملکرد-انبارداری-و-توزیع-کالا.aspx
چگونه اتوماسیون بازاریابی فرآیند فروش را در صنعت پخش تسریع می کند؟ /Articles/چگونه-اتوماسیون-بازاریابی-فرآیند-فروش-را-در-صنعت-پخش-تسریع-می-کند؟.aspx
چگونه یک سیستم مالی قدرتمند می تواند رشد کسب وکارهای توزیع را تضمین کند؟ /Articles/چگونه-یک-سیستم-مالی-قدرتمند-می-تواند-رشد-کسب-و-کارهای-توزیع-را-تضمین-کند.aspx
بررسی نقش نرم افزارهای پخش مویرگی در بهبود کارایی و کاهش هزینه های عملیاتی /Articles/بررسی-نقش-نرم-افزارهای-پخش-مویرگی-در-بهبود-کارایی-و-کاهش-هزینه-های-عملیاتی.aspx
مدیریت چرخه عمر محصول کلید موفقیت در بازارهای رقابتی /Articles/مدیریت-چرخه-عمر-محصول-کلید-موفقیت-در-بازارهای-رقابتی.aspx
جایگاه یابی برند در صنعت پخش مویرگی /Articles/جایگاه-یابی-برند-در-صنعت-پخش-مویرگی-.aspx
نقش DMS در بهینه سازی فرآیندهای پخش مویرگی /Articles/نقش-DMS-در-بهینه-سازی-فرآیندهای-پخش-مویرگی.aspx
هوش تجاری چیست و چرا برای کسب وکارها ضروری است؟ /Articles/هوش-تجاری-چیست-و-چرا-برای-کسب-و-کارها-ضروری-است؟.aspx
اجرای استراتژی موجودی چرخشی در پخش مویرگی /Articles/اجرای-استراتژی-موجودی-چرخشی-در-پخش-مویرگی.aspx
بازارهای نیچ و پخش مویرگی (رویکردی برای تمایز و گسترش دسترسی) /Articles/بازارهای-نیچ-و-پخش-مویرگی.aspx
نقش پرداخت های الکترونیکی در تحول پخش مویرگی /Articles/نقش-پرداخت-های-الکترونیکی-در-تحول-پخش-مویرگی.aspx
نقش کلیدی موزع در پخش مویرگی /Articles/نقش-کلیدی-موزع-در-پخش-مویرگی-.aspx
چطور بازاریابی دهان به دهان می تواند فروش شما را متحول کند؟ /Articles/چطور-بازاریابی-دهان-به-دهان-می-تواند-فروش-شما-را-متحول-کند؟.aspx
مدیریت فرایند کسب و کار BPM و نقش کلیدی آن در پخش مویرگی /Articles/مدیریت-فرایند-کسب-و-کار-BPM-و-نقش-کلیدی-آن-در-پخش-مویرگی.aspx
اینترنت اشیا (IoT) و مدیریت هوشمند پخش مویرگی /Articles/اینترنت-اشیا-IoT-و-مدیریت-هوشمند-پخش-مویرگی.aspx
مدیریت زنجیره تأمین چیست و چرا در موفقیت کسب و کار حیاتی است؟ /Articles/مدیریت-زنجیره-تأمین-چیست-و-چرا-در-موفقیت-کسب-و-کار-حیاتی-است؟.aspx
KPI در پخش مویرگی چیست و چه نقشی در بهبود عملکرد دارد؟ /Articles/KPI-در-پخش-مویرگی-چیست-و-چه-نقشی-در-بهبود-عملکرد-دارد.aspx
واقعیت مجازی (VR) واقعیت افزوده (AR)و بهبود پخش مویرگی /Articles/واقعیت-مجازی-VR-واقعیت-افزوده-AR-و-بهبود-پخش-مویرگی-.aspx
بازارهای B2B چیست و چرا اهمیت دارند؟ /Articles/بازارهای-B2B-چیست-و-چرا-اهمیت-دارند.aspx
بازار B2C چیست و چه نقشی در پخش مویرگی دارد؟ /Articles/بازار-B2C-چیست-و-چه-نقشی-در-پخش-مویرگی-دارد-.aspx
چگونه بهینه سازی نرخ تبدیل Conversion Rate به رشد پخش مویرگی کمک می کند؟ /Articles/چگونه-بهینه-سازی-نرخ-تبدیل-Conversion-Rate-به-رشد-پخش-مویرگی-کمک-می-کند؟.aspx
راهکارهای بهینه سازی چرخه عمر کالاها در انبار /Articles/راهکارهای-بهینه-سازی-چرخه-عمر-کالاها-در-انبار.aspx
قیف فروش چیست و چه نقشی در پخش مویرگی دارد؟ /Articles/قیف-فروش-چیست-و-چه-نقشی-در-پخش-مویرگی-دارد؟.aspx
آموزش پخش مویرگی - قسمت اول /Learning/آموزش-پخش-مویرگی-1.aspx
آموزش پخش مویرگی - قسمت دوم /Learning/آموزش-پخش-مویرگی-2.aspx
آموزش پخش مویرگی - قسمت سوم /Learning/3-آموزش-پخش-مویرگی.aspx
آموزش پخش مویرگی - قسمت پنجم /Learning/آموزش-پخش-مویریگی-5.aspx
آموزش پخش مویرگی - قسمت ششم /Learning/آموزش-پخش-مویرگی-6.aspx
آموزش پخش مویرگی - قسمت هفتم /Learning/آموزش-پخش-مویرگی-7.aspx
آموزش پخش مویرگی - قسمت هشتم /Learning/آموزش-پخش-مویرگی-8.aspx
آموزش پخش مویرگی - خرید، فروش، توزیع /Learning/دکتر-کامران-صحت.aspx
لیست بروزرسانی‏ های نرم افزار /broadcasting/update1396.aspx
پشتیبانی /broadcasting/SupportingAndtechnical.aspx
سئوالات حسابداری /FAQ-Knowledge-base/accounting.aspx
سئوالات خرید /FAQ-Knowledge-base/buyorder.aspx
سئوالات فروش /FAQ-Knowledge-base/saleorder.aspx
سئوالات انبار و انبارداری /FAQ-Knowledge-base/warehouse.aspx
سئوالات خزانه داری /FAQ-Knowledge-base/Treasury.aspx
سئوالات حقوق و دستمزد /FAQ-Knowledge-base/salary.aspx
سئوالات گزارش ها /FAQ-Knowledge-base/report.aspx
سئوالات سایر ابزارها /FAQ-Knowledge-base/othercomponent.aspx
سئوالات اطلاعات پایه و راه اندازی اولیه /FAQ-Knowledge-base/page12.aspx
سئوالات مربوط به تنظیمات /FAQ-Knowledge-base/تنظیمات.aspx
سئوالات نرم افزار اندروید /FAQ-Knowledge-base-APK/Visitapplication.aspx
سئوالات ماژول بازرگانی /FAQ-Knowledge-base-Trading/page1.aspx
استخدام /Relation/employment.aspx
نمایندگی فروش /Relation/sales-representative.aspx


صفحاتی که خبرنامه در آنها نصب شده:
حذف خبرنامه
نام صفحهمسیر صفحه
صفحه خطاهای كلی سایت /home/error.aspx
نرم افزار پخش مویرگی (اولین تحت وب ایران) /home/نرم-افزار-پخش-مویرگی-کارا.aspx
محصولات - سفارشگیری آنلاین با موبایل /home/سفارشگیری-آنلاین.aspx
محصولات - لیست سوپر مارکت های تهران /home/لیست-سوپر-مارکت-های-تهران.aspx
صفحه توضیحات فعالیتهای ما /about/index.aspx
صفحه اصلی اطلاعات شخصی /my/default.aspx
موفقیت در عضویت پویا /fwk/user/subs.aspx
نمایش نتیجه ساخت رمز جدید /fwk/user/npassr.aspx
صفحه ابتدایی بخش راهنما /help/index.aspx
صفحه اول محصولات /aboutus/products/page1.aspx
صفحه دوم برای این بخش /aboutus/products/page2.aspx
صفحه تستی برای تست زیر بخش /newpages/sub_sec1/page1.aspx
صفحه اصلی خبرنامه /new/section.aspx

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت پیام گسترفاوا (1402-1376) تولید کننده نرم افزار پخش مویرگی و راهکار های کنترل تردد است.