نرم افزار سفارشگیری آنلاین ( موبایل و تبلت - تحت اندروید)
با گسترش تکنولوژی در حوزه ارتباطات و فناوری اکنون امکان تبادل اطلاعات بر بستر مخابراتی بیش از پیش فراهم شده است، ایجاد بستر اینترنت بر روی سیم کارت ها و به بازار آمدن سیم کارتهای نسل چهارم به بالا، ابزار جدیدی را برای شرکت های فعال در حوزه پخش مویرگی فراهم نموده است.
سیستم عامل اندروید نیز که بعنوان سیستم عامل اکثر موبایل ها و تبلت ها مورد استفاده قرار می گیرد، امکانات بسیار مناسبی را به منظور برنامه نویسی در بر دارد و این نرم افزار همانند نرم افزار پخش مویرگی کارا بسیار قدرتمند می باشد
نرم افزار سفارشگیری آنلاین سیستم پخش مویرگی کارا علاوه بر امکان ثبت سفارشات بصورت آنلاین و آفلاین، امکان ایجاد گالری محصولات شما را نیز فراهم می نماید، به این صورت که مشتریان شما می توانند در هنگام سفارش، تصویر کالا را نیز در داخل موبایل و یا تبلت مشاهده نمایند.
آخرین موجودی، قیمت ها، تخفیفات و تغییرات مشتریان شما نیز بصورت آنلاین و یا آفلاین بر روی نسخه های نصب شده در موبایل و یا تبلت ویزیتورها اعمال شده و در حالت آنلاین بلافاصله پس از ثبت سفارش، بعنوان پیش فاکتور مشتری در دفتر مرکزی شرکت پخش مویرگی قابل مشاهده بوده و در صورت استفاده آنلاین از نرم افزار سفارشگیری برای همه ویزیتورها می توانید هر لحظه از میزان سفارش های گرفته شده مطلع شوید و فرآیند تامین و توزیع کالا را تسریع نمائید.
هدف از تولید نرم افزار سفارشگیری آنلاین سرعت بخشیدن به فرآیندهای ثبت و ارسال سفارشات در شرکتهای پخش مویرگی بوده و کلیه شرکتهای فعال در حوزه پخش مویرگی میتوانند با استفاده از این سیستم ظرف مدت کمتر از یکسال علاوه بر برگشت سرمایه شاهد صرفه جویی زیادی در هزینه های پرسنلی و جاری خود باشند.
لیست برخی از امکانات:
-
ثبت سفارش با گالری کالا (گالری و نحوه نمایش و تعداد تصاویر در هر صفحه قابل تنظیم است.)
-
امکان انتخاب انبار یا انبارک در زمان ثبت سفارشات فروش
-
ثبت سفارش کالا با سری ساخت (Batch number)
-
انتخاب کالا با بارکد میله ای یا QR code
-
جستجو آسان کالا و دسته بندی گروهی آنها
-
امکان مشاهده موقعیت مکانی مشتریان بر روی نقشه (محاسبه فاصله فرد تا مشتری)
-
مشاهده مانده حساب، حساب معین، چک های در جریان وصول و چک های برگشتی مشتریان
-
امکان گزارشگیری آنلاین از فروش برای ویزیتور (براساس فروش روزانه، هفتگی، ماهانه - تفکیکی کالا، گروه و زیرگروه کالا - تفکیکی مشتری و گروه مشتریان)
-
ثبت مشتری جدید (در صورت داشتن دسترسی)
-
ثبت عدم سفارش با دلایل از پیش تعیین شده
-
نقطه زنی جغرافیایی برای سفارش و عدم سفارش (قابل مشاهده توسط نرم افزار مرکزی)
-
ردیابی ویزیتور ها بر روی نقشه (توسط نرم افزار مرکزی)
-
تعریف دوره های ویزیت (توسط نرم افزار مرکزی)
-
اعمال سیاست های فروش اعمم از اعتبارهای ریالی،تعدادی، محدودیت های سفارش گیری حداقلی و حداکثری (برای مشتری و ویزیتور)
-
تعریف اهداف فروش برای پرسنل مختلف (ویزیتور، موزع، سرپرست و...)
-
کنترل موجودی بصورت آنلاین
-
کنترل و تطبیق لیست قیمت و تخفیفات بصورت لحظه ای و آنلاین
-
امکان انتخاب انبار و انبارک در زمان ثبت سفارش
-
امکان اتصال به پرینتر همراه
ما را در صفحات اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید: