مرکز پاسخگویی تلفنی
روزهای شنبه-چهارشنبه از ساعت8الی16:30
روزهای پنجشنبه از ساعت 8الی12:30
|
ثبت تیکت
ثبت درخواست ها بهمراه دریافت مشاوره، به منظور اعلام پیاده سازی، خطا یا هر رویداد دیگر، برای تسریع در امور مشتریان توسط کارشناسان مجرب کارا صورت خواهد پذیرفت.
|
تست و برطرف نمودن خطا
یکی از دغدغه های اساسی شرکت های پخش خطاهای کاربری است. این دست از اشتباهات مستلزم بررسی سریع و رفع خطای آنی بوده که با وجود تیم فنی و پشتیبانی متخصص در کارا می توانید تجربه خوبی از کار با نرم افزار داشته باشید
|
آموزش و استقرار
آموزش های ضمن استقرار بصورت حضوری و جامع برگزار می شود.
دفترچه و فایل PDF راهنما که قابل رویت در منو راهنما نرم افزار است.
فایل های ویدیئویی با زمان کوتاه که در منوهای مختلف نرم افزار تمام خصوصیات صفحه مربوطه را به شما توضیح می دهد.
راهنماهای کوچک متنی که در رویدادهای حساس و بخش های مختلف نرم افزار وجود دارند.
آموزش های تلفنی که کارشناسان با صبر و حوصله بصورت آنلاین با کمک نرم افزارهای جانبی ارائه می دهند.
|
بروزرسانی
-
تیم توسعه نرم افزار پخش مویرگی کارا، بطور مدوام امکانات نرم افزار را بهبود می بخشد. اکثر این امکانات پس از تست و دیباگ تیم فنی و پشتیبانی و طی کردن مراحل تاییدیه مدیر واحدهای مربوطه برای مشتریان نیز پس اخذ تایید از سوی آن ها نصب و راه اندازی می گردد.
-
یکی از مزیت های کارا در این است که پس از بروزرسانی هیچ کاربری نیاز به نصب فایل اجرایی یا تغییراتی نخواهد بود و به محض بروز شدن سیستم در صورت داشتن دسترسی به آن بخش کاربران امکانات جدید را می توانند مشاهده کنند و مورد استفاده قرار دهند.
|