نرم افزار پخش مویرگی ERP چیست؟

نرم افزار توزیع ERP، عملیات لجستیکی و همچنین فعالیتهای داخل و خارج شرکتهای عمده فروشی و توزیع را مدیریت می کند. از این نوع نرم افزار پخش مویرگی برای تعیین تقاضای محصول و اطمینان از تحویل به موقع محصولات فروخته شده استفاده می شود.
توزیع ERP بیشتر توسط بخش های مدیریت موجودی، انبارداری و تدارکات استفاده می شود. از آنجا که توزیع کنندگان باید محصولات را حتی قبل از فروش آنها مدیریت کنند، بیشتر نرم افزارهای توزیع ERP ویژگی هایی را برای مونتاژ و جابجایی ارائه می دهند. بیشتر ویژگی های ERP نیز ویژگی هایی را برای حسابداری، فروش و خرید و گاهی منابع انسانی ارائه می دهند.
آنها معمولاً با نرم افزار حسابداری، نرم افزار CRM یا مجموعه های مدیریت منابع انسانی ادغام می شوند. برای مدیریت پیشرفته زنجیره تامین و نیازهای تجارت الکترونیکی، سیستم های ERP توزیع نیز با مجموعه های زنجیره تامین و سیستم عامل های تجارت الکترونیکی ادغام می شوند.
برای واجد شرایط بودن برای ورود به گروه طبقه بندی ERP، یک محصول باید:
قابلیت مدیریت و کنترل موجودی را فراهم شود
برای شمارش چرخه، اسناد شمارش موجودی ایجاد شود
سفارشات فروش را ردیابی کرده و آنها را مطابقت داده تا در دسترس بودن موجودی، امکانپذیر باشد
سفارشات خرید را برای تحقق تقاضا ایجاد و مدیریت شود
حمل و نقل و دریافت عملیات را در مکانهای مختلف مدیریت شود
و ...

نرم افزار برتر توزیع مویرگی

در این قسمت ما قصد داریم لیستی از نرم افزار پخش مویرگی را بررسی کنیم. به این صورت که هر یک را معرفی می کنیم و ویژگی های آن را برای شما ارائه می دهیم. تا بتوانید نرم افزار پخش مویرگی مناسب را به راحتی انتخاب نمایید.

OfficeBooks


OfficeBooks یک نرم افزار مدیریت توزیع مبتنی بر وب است که برای توزیع کنندگان و تولید کننده بهینه شده است. خواه شما موجودی داشته باشید یا نه، OfficeBooks تولید، خرید، فروش و سفارشات شرکت شما را به صورت خودکار انجام می دهد. همچنین این نرم افزار مدعی است که به مشتریان خود این امکان را می دهند که به راحتی و گرافیکی راحت، بتوانند کارها را با این نرم افزار، سریع و ساده تر انجام دهند.
از ویژگی های این نرم افزار باید گفت که:
• برای استفاده آسان است:
استفاده آسان و ایجاد صفحات گسترده، یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار است. از آن برای ایجاد برگه های موجودی و پیگیری درآمد استفاده می کنند.
• نقد و بررسی در G2.com.
چه مشکلی در رابطه با محصول دارید؟ چه فوایدی از آن متوجه شده اید؟
این ابزار به آنها کمک می کند تا مشتری های فعلی خود را پیگیری کنند. به بسیاری از مشاغلم اجازه می دهد تا پیشنهادات خود را برای به ورز رسانی های آن دریافت کنند.

BizAutomation Cloud ERP


آیا تجارت از چندین برنامه استفاده می کند؟
به طور خلاصه، BizAutomation در این خصوص می تواند کمک بزرگی به تجارت و شرکت شما محسوب شود. به عبارتی این نرم افزار، اجرای چندین برنامه و نرم افزار را ساده تر می کند و همه چیز فقط با یک سرویس ابر کاملا یکپارچه اجرا و نهایی می شود. برای بسیاری از مشاغل کوچکتر این بدان معنی است که آنها در نهایت می توانند QuickBook ها و سایر برنامه های اصلی (که از آن پشتیبانی می کند) را حذف کنند.
مزیت مهم این نرم افزار این است که تمام بخش های شرکت شما (همراه با مجموعه ای از داده ها) روی یک مجموعه ابر پایگاه داده واحد اجرا می شوند، این همان چیزی است که شما هنگام اجرا این نرم افزار، آن را دریافت خواهید کرد.

SAP Business ByDesign ByD


SAP Business ByDesign ByD یک نرم افزار جامع برنامه ریزی منابع سازمانی ابر محور (Cloud ERP) است که توسط SAP SE به صورت یک بسته ی نرم افزاری فروخته می شود. این نرم افزار پخش مویرگی برای شرکت های کوچک و متوسط، و همچنین مشاغل فرعی طراحی شده است.

همچنین باید گفت که به گونه ای طراحی شده است که فرایندهای تجاری را در همه ی حوزه های کاربردی از منابع مالی تا منابع انسانی، با آنالیزهای انجام شده، بتواند تحلیل تجارت، تحرک، یادگیری الکترونیکی و پشتیبانی فراهم کند.
ویژگی های اصلی این نرم افزار پخش مویرگی را می توان عناوین زیر دانست:
مدیریت مالی
(FIN) مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مدیریت پروژه (PRO)
اتوماسیون خدمات حرفه ای (PSA)
مدیریت ارتباط با تامین کننده (SRM)
مدیریت زنجیره تأمین تدارکات و تولید (SCM)
مدیریت منابع انسانی (HCM)
صندوق و مدیریت هزینه
تجزیه و تحلیل یکپارچه کسب و کار
پشتیبانی اجرایی
و مدیریت انطباق.
و 12 زبان را پشتیبانی می کند. به روزرسانی ها چهار بار در سال برای این نرم افزار ممکن است.

SalesPad


SalesPad یک نرم افزار پخش مویرگی مناسب برای CRM، مدیریت فروش، گزارش دهی و مدیریت موجودی را ارائه می دهد تا با داده های آنلاین یکپارچه شود. در نرم افزار SalesPad Cloud با ارائه پیشرفته مدیریت موجودی، ورود سفارش، فروش و خرید، عملکرد و قابلیت سطح سطح سازمانی را برای QuickBooks Online برای کل تجارت توزیع شما به ارمغان می آورد. یک بسته کامل برای شرکت های توزیع و تولید است.

Agiliron

Agiliron نیز ابر محور است. برای ارائه خدمات در فروشگاه های داخلی و مشاغل تلفن همراه و همچنین کانال های فروش آنلاین طراحی شده است. این سیستم و نرم افزار مجموعه ای از ویژگی ها را ارائه می دهد که در کنار هم با مدیریت های فروش از جمله مدیریت سفارش، پشتیبانی مشتری، بازاریابی، مدیریت موجودی و موارد دیگر کار می کنند.
Agiliron POS همچنین با سیستم های پیشرو حسابداری و پرداخت شخص ثالث ، مانند Paypal و QuickBooks ادغام شده است. امکانات مدیریت موجودی کالا در این نرم افزار به صاحبان مغازه اجازه می دهد تا موجودی خود را در زمان واقعی پیگیری کنند. و این امکان را به آنها می دهد تا محصولات خود را در کانال های مختلف بفروشند و کلیه سفارشات، موجودی و درخواست های فروش و خرید خود را مدیریت کنند.
این دستگاه حتی در حالت آفلاین کار می کند و به محض اتصال مجدد دستگاه با اینترنت، داده را همگام سازی می کنید. سایر ویژگی های این نرم افزار پخش مویرگی شامل روش های پرداخت چندگانه، محاسبه مالیات، ادغام سخت افزار، چاپ رسید و پشتیبانی از iPad است. کاربران می توانند یک POS واحد را برای چندین فروشگاه یا خطوط تولید و توزیع خود تنظیم کنند و برای هر محصول برای فروشگاه های مختلف مدل قیمت گذاری متفاوتی اختصاص دهند.