سئوالات مربوط به فروش
سئوال:
برای انجام سفارشگیری چند راه حل وجود دارد؟
 
پاسخ:
این عملیات را به 4 شیوه می توانید انجام دهید:

1. توسط اپلیکیشن اندروید سفارشگیری آنلاین (عموما این امکان را بازاریاب ها در سفارشگیری حضوری استفاده می کنند.)
2. توسط ماژول بازرگانی (این امکان را می توان به نمایندگی ها اعتا کرد، یا بطور مستقیم به مشتریان ارائه داد تا بدون واسطه ثبت سفارش انجام دهند.)
3. توسط منوی فروش تلفنی (این امکان مناسب بازاریابی تلفنی است، البته صفحه فروش تلفنی به تنهایی می تواند اطلاعات بسیار مفیدی را به مدیران فروش اعلام کند، که خود یک نوع گزارش عملکرد فروش نیز محسوب می گردد.)
4. توسط منوی پیش فاکتور فروش و گزینه جدید (ابتدایی ترین حالت ثبت سفارش بوده که به آن ثبت اپراتوری می گوییم.)

 
سئوال:
علت اختلاف ریال محاسبه تخفیف تسویه نقد در فرم پبش فاکتور فروش و چاپ صورتحساب آن چیست؟
 
پاسخ:
تخفیف قبل از مالیات حساب میشود و تخفیفی که در ثبت پیش فاکتور محاسبه میشود درست است.
اما چون بعد از اعمال تخفیف نقد مالیات هم به همون نسبت کاهش پیدا میکند و توضیح این مساله برای مشتری از سوی موزع سخت بوده و اینکه ترتیب محاسبه در مبلغ نهایی تاثیرگذار نیست، در چاپ به همون شکل ساده نمایش داده شده که به نظر می رشد روی مبلغ نهایی فاکتور اعمال شده است.
برای مثال برای یکی از این فاکتورها توی تطبیق تخفیف تسویه نقد رو اعمال کنید تا دقیق تر متوجه این قضیه بشید.
 
سئوال:
علت عدم مشاهده مشتری توسط یک کاربر چه چیزی هایی میتواند باشد؟
 
پاسخ:
سه آیتم باید بررسی شود در این مواقع:

1. محدودیت های ثبت در منطقه مسیر (and/or) گروه مشتریان /// این مورد در ویرایش تفضیلی فروشندگان است.
2. گروه مشتری و منطقه مسیر خود مشتری مربوط (جهت تطبیق با محدودیت و دسترسی)
3. در صفحه تفضیلی رو کلید دسترسی کلیک میکنید، در تب حسابداری دسترسی گروه مشتریان را بررسی می کنید.

دقت داشته باشید که در نسخه اندروید پس از اعمال تغییرات می بایست از منو بروزرسانی اطلاعات مشتریان را بروزرسانی کنید.